en dandiğinden hemde
Aracımı 6 Ay Nasıl Korurum (Branda)
21
●539
- 17-01-2022, 17:14:59Askerlik sebebiyle aracı evin önüne bırakıp askete gitmeyi planlıyorum (üstü açık) yağmur çamur kuş pisliği gibi şeylerden nasıl korurum ? Branda dışında başka birşey önerisi olan var mı ? branda almaktan daha mantıklı bir çözüm var mı ? brandalar olmuş 250 tl
en dandiğinden hemde
- 17-01-2022, 17:20:53Eskiden avmler ve havalimanlarında otoparklarda girdi çıktıya dikkat edilmiyordu arabasını avmde aylarca bırakıyordu insanlar ama artık bu şekilde avm kaldı mı bilmiyorum. En iyisi avmlerdeki oto temizleme vb yerlerin özel kısımları oluyor onlarla anlaşıp bırakabilirsiniz
- 17-01-2022, 17:21:22Kapalı otoparka bırakın hatta otoparkçıya söyleyin 10-15 günde bir aracı 15 dakika çalıştırsın
- 17-01-2022, 17:22:57brandaların o kadar uzun süre aracın üzerinde kalması aracın kaportasında ciddi sorunlara yol açabilir. Güneş vs havasız kalması etkenlerinden kaynaklı. Onu geçtim 6 ay boyunca acemi bir sürücünün gelip çarpabilme olasılığınıda hesaba katarsanız çok canınız sıkılabilir. En iyisi kapalı otopark aboneliği yapmanız. 300 400 TL civarı aylık ödemeleri oluyor. Kafanız rahat olur en azından.