• 17-01-2022, 17:14:59
    #1
    Askerlik sebebiyle aracı evin önüne bırakıp askete gitmeyi planlıyorum (üstü açık) yağmur çamur kuş pisliği gibi şeylerden nasıl korurum ? Branda dışında başka birşey önerisi olan var mı ? branda almaktan daha mantıklı bir çözüm var mı ? brandalar olmuş 250 tl en dandiğinden hemde
  • 17-01-2022, 17:15:45
    #2
    İsparka (otopark) koyun
  • 17-01-2022, 17:16:13
    #3
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Branda araca ciddi zarar veriyor. En güzel yapacağınız işlem bir kapalı otoparka 6 aylık toplu para ödeyip bırakmanız.
  • 17-01-2022, 17:17:10
    #4
    branda da güneş yanığı olur dedikleri için hiç kullanmadım bu konuyu araştırın isterseniz. Eğer tanıdık kapalı otopark varsa oraya koymanız en iyisi
  • 17-01-2022, 17:18:05
    #5
    kesinlikle istinasiz ve tartişmasiz kapali otopark.
  • 17-01-2022, 17:20:53
    #6
    Eskiden avmler ve havalimanlarında otoparklarda girdi çıktıya dikkat edilmiyordu arabasını avmde aylarca bırakıyordu insanlar ama artık bu şekilde avm kaldı mı bilmiyorum. En iyisi avmlerdeki oto temizleme vb yerlerin özel kısımları oluyor onlarla anlaşıp bırakabilirsiniz
  • 17-01-2022, 17:21:22
    #7
    Kapalı otoparka bırakın hatta otoparkçıya söyleyin 10-15 günde bir aracı 15 dakika çalıştırsın…
  • 17-01-2022, 17:22:57
    #8
    brandaların o kadar uzun süre aracın üzerinde kalması aracın kaportasında ciddi sorunlara yol açabilir. Güneş vs havasız kalması etkenlerinden kaynaklı. Onu geçtim 6 ay boyunca acemi bir sürücünün gelip çarpabilme olasılığınıda hesaba katarsanız çok canınız sıkılabilir. En iyisi kapalı otopark aboneliği yapmanız. 300 400 TL civarı aylık ödemeleri oluyor. Kafanız rahat olur en azından.
  • 17-01-2022, 17:28:06
    #9
    Bir kapalı otoparkla anlaşın.