Eskiden avmler ve havalimanlarında otoparklarda girdi çıktıya dikkat edilmiyordu arabasını avmde aylarca bırakıyordu insanlar ama artık bu şekilde avm kaldı mı bilmiyorum. En iyisi avmlerdeki oto temizleme vb yerlerin özel kısımları oluyor onlarla anlaşıp bırakabilirsiniz