brandaların o kadar uzun süre aracın üzerinde kalması aracın kaportasında ciddi sorunlara yol açabilir. Güneş vs havasız kalması etkenlerinden kaynaklı. Onu geçtim 6 ay boyunca acemi bir sürücünün gelip çarpabilme olasılığınıda hesaba katarsanız çok canınız sıkılabilir. En iyisi kapalı otopark aboneliği yapmanız. 300 400 TL civarı aylık ödemeleri oluyor. Kafanız rahat olur en azından.