• 16-01-2022, 20:17:27
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Ptt'nin E-tebligat sistemine neden kayıt yapamıyorum bikmiyorum. Bilgileri doldurunca 'başvur' tuşu (butonu) çıkıyor ama tuşa basınca herhangi bir tepki vermiyor. Tesekkürler. 🙂👍
  • 16-01-2022, 20:19:18
    #2
    ltd şirketleri merkezlerden başvuracak. en garantisi ptt ye gitmek
  • 16-01-2022, 20:29:56
    #3
    Canhasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ltd şirketleri merkezlerden başvuracak. en garantisi ptt ye gitmek
    Teşekkürler hocam. 🙂👍
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hizmet gerçek kişilere olmayabilir üstat. Tebligatı sanıyorum resmi daireler, avukatlar, noterler yapar sanki. Yanılıyor da olabilirim ...
    Bilmiyorum hocam ama hiç tepki vermiyor site. Yine de teşekkür ederim. 🙂👍
  • 16-01-2022, 20:32:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    istanbulum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. Ptt'nin E-tebligat sistemine neden kayıt yapamıyorum bikmiyorum. Bilgileri doldurunca 'başvur' tuşu (butonu) çıkıyor ama tuşa basınca herhangi bir tepki vermiyor. Tesekkürler. 🙂👍
    Bu hizmet gerçek kişilere olmayabilir üstat. Tebligatı sanıyorum resmi daireler, avukatlar, noterler yapar sanki. Yanılıyor da olabilirim ...