
Ptt'nin E-tebligat Sistemine Kayıt Olamıyorum
3
●29
- 16-01-2022, 20:17:27Merhaba arkadaşlar. Ptt'nin E-tebligat sistemine neden kayıt yapamıyorum bikmiyorum. Bilgileri doldurunca 'başvur' tuşu (butonu) çıkıyor ama tuşa basınca herhangi bir tepki vermiyor. Tesekkürler. 🙂👍

- 16-01-2022, 20:29:56Teşekkürler hocam. 🙂👍Canhasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmiyorum hocam ama hiç tepki vermiyor site. Yine de teşekkür ederim. 🙂👍haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-01-2022, 20:32:34Üyeliği durdurulduBu hizmet gerçek kişilere olmayabilir üstat. Tebligatı sanıyorum resmi daireler, avukatlar, noterler yapar sanki. Yanılıyor da olabilirim ...istanbulum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle