Merhaba arkadaşlar. Ptt'nin E-tebligat sistemine neden kayıt yapamıyorum bikmiyorum. Bilgileri doldurunca 'başvur' tuşu (butonu) çıkıyor ama tuşa basınca herhangi bir tepki vermiyor. Tesekkürler. 🙂👍
Bu hizmet gerçek kişilere olmayabilir üstat. Tebligatı sanıyorum resmi daireler, avukatlar, noterler yapar sanki. Yanılıyor da olabilirim ...