Konu
Ptt'nin E-tebligat Sistemine Kayıt Olamıyorum
16-01-2022, 20:17:27
#1
istanbulum
Merhaba arkadaşlar. Ptt'nin E-tebligat sistemine neden kayıt yapamıyorum bikmiyorum. Bilgileri doldurunca 'başvur' tuşu (butonu) çıkıyor ama tuşa basınca herhangi bir tepki vermiyor. Tesekkürler. 🙂👍