Merhaba arkadaşlar. Ptt'nin E-tebligat sistemine neden kayıt yapamıyorum bikmiyorum. Bilgileri doldurunca 'başvur' tuşu (butonu) çıkıyor ama tuşa basınca herhangi bir tepki vermiyor. Tesekkürler. 🙂👍