AutoCad 2 boyutlu kesit almak
8
●63
- 16-01-2022, 19:43:54Üyeliği durdurulduArkadaşlar bir okul projesinde herşeyi yaptık ama kesit almamız gerekiyormuş konu hakkında bilgimiz yok yardımcı olabilicek varmı
- 16-01-2022, 19:47:21hocam kesit al dedikleri büyük ihtimal 2 farklı kesitten çizim yapmanızı istemişlerdir. 2 boyutlu dosyayının kesitini autocad de alamazsınız
- 16-01-2022, 19:55:03Yükseklik ölçüleri varsa alınır hocam. Plandan kesit çizilir neden çizilmesin ki?furukderki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2022, 19:41:08hocam bir çizimden otomatik olarak kesit alamaz autocad de . Manuel olarak çizmesi lazım. Eğer alınıyorsa nasıl alınır yardımcı olur musunuz , bilmiyorum.Farzen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle