• 16-01-2022, 19:43:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bir okul projesinde herşeyi yaptık ama kesit almamız gerekiyormuş konu hakkında bilgimiz yok yardımcı olabilicek varmı
  • 16-01-2022, 19:45:38
    #2
    Çizimi Sketchup'a atıp otomatik kesit alabilirsiniz hocam, kullanıyorsanız tabii
  • 16-01-2022, 19:46:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Malesef pek bilgi sahibi değilim
  • 16-01-2022, 19:47:21
    #4
    hocam kesit al dedikleri büyük ihtimal 2 farklı kesitten çizim yapmanızı istemişlerdir. 2 boyutlu dosyayının kesitini autocad de alamazsınız
  • 16-01-2022, 19:47:44
    #5
    Çizimin ekran görüntülerini ve detay bilgiyi pm atar mısınız?
  • 16-01-2022, 19:55:03
    #6
    furukderki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kesit al dedikleri büyük ihtimal 2 farklı kesitten çizim yapmanızı istemişlerdir. 2 boyutlu dosyayının kesitini autocad de alamazsınız
    Yükseklik ölçüleri varsa alınır hocam. Plandan kesit çizilir neden çizilmesin ki?
  • 16-01-2022, 20:13:04
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    autocadde manuel olarak kendiniz çizerek kesit alabilirsiniz normal de almayı biliyorsunuz bilmiyorsanız size solidworks yada İnventor öneririm
  • 17-01-2022, 19:41:08
    #8
    Farzen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yükseklik ölçüleri varsa alınır hocam. Plandan kesit çizilir neden çizilmesin ki?
    hocam bir çizimden otomatik olarak kesit alamaz autocad de . Manuel olarak çizmesi lazım. Eğer alınıyorsa nasıl alınır yardımcı olur musunuz , bilmiyorum.
  • 23-01-2022, 00:35:24
    #9
    bu hafta 15. öğrenciye çizdim ilgilenirsen pm atabilirsin