Farzen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yükseklik ölçüleri varsa alınır hocam. Plandan kesit çizilir neden çizilmesin ki?
hocam bir çizimden otomatik olarak kesit alamaz autocad de . Manuel olarak çizmesi lazım. Eğer alınıyorsa nasıl alınır yardımcı olur musunuz , bilmiyorum.