Konu
AutoCad 2 boyutlu kesit almak
17-01-2022, 19:41:08
#8
furukderki
Farzen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yükseklik ölçüleri varsa alınır hocam. Plandan kesit çizilir neden çizilmesin ki?
hocam bir çizimden otomatik olarak kesit alamaz autocad de . Manuel olarak çizmesi lazım. Eğer alınıyorsa nasıl alınır yardımcı olur musunuz , bilmiyorum.