furukderki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kesit al dedikleri büyük ihtimal 2 farklı kesitten çizim yapmanızı istemişlerdir. 2 boyutlu dosyayının kesitini autocad de alamazsınız
Yükseklik ölçüleri varsa alınır hocam. Plandan kesit çizilir neden çizilmesin ki?