Paranormal Olaylar Yaşayanlar Konuya
74
●2.367
- 15-01-2022, 05:33:362008-2009 yılları arasında akşam yatma vakti küçüğüm daha okula gidicez sabah o günde kardeşimle kavga ettim yanından kalkıp diğer cekyatta yatmaya gittim bir kaç saat uyuduktan sonra sesler duydum kapı çalınıyor gecenin bi saati Allah Allah dedim noluyor yavaş adımlarla kapıya gittim ve kapının önünde biri yada birileri vardı gölgelerini görüyordum kapıyı açın marketçi geliyor diye bağırıyorlardı ve babamın adını söylüyorlardı korkuyla direk içeri gittim kardeşimin yanına gidip yatağa yattım ve hala kapıyı calıyolardı korkuyla uyuya kaldım ve sabah oldu ailem kapıyı açmışlar ve ayakkabı terlikleri sağ sola atılmışlardı köpek falan gelip atmışlardır dediler akşam eve gelince anlattım olanları gelip bizi niye kaldırmadın o kadar sert vurdular kapıyı bağırdılar nasıl duymanız dedim hiç bı ses yok dediler aşırmıştım. Şimdi anlatacağım da 1 seneden beri devam ediyor bı gece yine yattım uyurum bir anda karabasan geldi bağırmaya çalıştım yok neler yaptıysam nafile biraz zaman geçti bıraktı beni 2 gün sonra yine oldu 1 hafta sonra yine oldu bu şekilde durmadan karabasan basmaya başladı sonra yine bu gece vakti yatıyorum göğsümde ağrı hissettim karabasan basıcak dedim durmadan besleme çektim ağrı gitti yattım 2 dk sonra başladı göğsümde ağrı yine besmele çektim yattım sol tarafıma döndüm ve kırmızı gözler gördüm ve görür görmez karabasan direk karabasan bastı ondan sonra 3 hafta hiç karabasan gelmedi rahat rahat uyumaya başladım derken gece yattım o gece 3 defa karabasan bastı artık o derece kötü olmaya başlamıştım göğsümden sanki biri tutup yukarıya doğru çekiyordu aileme anlattım inanmadılar dalga geçtiler öyle birşey olmaz dediler bize olmuyor sana nasıl olsun dediler umursamadılar hocaya götürün falan dedim hoca napıcak dedikler hoca daha kendine derman olamıyor dediler geçtiler 2 ay falan artık karabasan basmayı bıraktı sonra askere gittim askerde iken 3-4 kez yine bastı Allah'ın izniyle askerden de geldim 3 hafta sonra saat 20.00-21.00 arasında uzanıyorum annem komşuya gitti ve içim geçti uyudum ve direk karabasan geldi ben bağırıyorum durmadan içimden besmele çekiyorum ama hiç birşey olmadı biranda içeriye annem girdi Yasin Yasin diye bağırıyor ama annem de bulanık şekilde simsiyah süliyet gibi başımda bağırma diyor bağırmaya bıraktım ve 5 saniye sonra yine bağırma başladım annem yasin yasin diye sesleniyor bağırma diye koltuktan aşağı düştüm ama yere değmiyorduma hava da gibiyim biranda geriye doğru çekildim tekli koltuk ve soba vardı arasından boşluk vardı o aradan geçtim duvara çarptım ve hala bağırıyorum ve biranda kalktım annem yok koltukda yatıyor halde buldum kendimi bu olaylar olmaya başladıktan sonra ezan okunurken durmadan esnemeye başlamadım durmadan uykum geliyordu akışına bıraktım artık...
- 15-01-2022, 06:17:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.selamlar hocaya ulaşabilme şansımız var mı?appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2022, 08:53:29Hocam inanın 3-4 defa okudum fakat çok bir şey anlamadım başında ki kapıya vurma olayını çözdüm geri kalanı çok karıştı karabasan gelmiş sanırım size anladım kadarıyla , nasıl bir şey tarif eder misiniz ? Daha önce hiç görmedim ve yaşamadımyergozy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2022, 09:08:48Bu tip olay yaşayan arkadaşlara tek tavsiyem Ayetel Kürsi ezberleyin en fazla yanınızda olduklarını bilirsiniz size yine zarar veremezler. Bir de ayakta bir şey yapmayın.yergozy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçelim konuya aslında yaşadığım veya çevremde yaşanan olayları hiçte paylaşma taraftarı değilim sırf konu sardığı için yazıyorum. Detaylara girmeyeceğim üstün körü geçeceğim Yoksa anlatmak istemiyorum. Bu onlardan bir tanesi
Biraz uzun olacak ama
Yanılmıyorsam 2014-2015 senesiydi o zaman Kurumsal bir firmada çalışıyordum. Necdet diye bir arkadaşım vardı. Bu sizin anlattıklarınızdan daha değişik şeyler anlatırdı. Bir gün yanıma geldi " uğur bana yardım et" dedi. Yani şaşırdim "abi nasıl yardım edeyim sana" falan işte dedi "Ben kimseye anlatamıyorum ailemden başka eşimde de başladı" deyince , (arkadaşlar kara basan falanı geçtim adam ikilemde kalıyor. Rüya mı gerçek mi diye ve bu gece yoğunluklu gündüz de oluyor) neyse artık öğrendik bir kere .
Yanlış anlamayın (korkudan falan değil ha yanlış anlaşılmasın o vakitler böyle şeyleri duyunca ben dehafif şok geçiriyorum yabancısı değildim ama birden tuhafıma gidiyordu) dedim abi eğer bana anlatınca biraz rahatlayacaksan anlat rahatla ama yok bir değişiklik olmayacaksa bana da anlatma. "Bu tarz olaylar zaten çocukluğumuzun içinden geçmiş bir de yenisini çekemem" diyorum kendi kendime....
Kendisinin bir akrabası da bizimle çalışıyordu erdi adında gittim erdinin yanına dedim " oğlum bak erdi aramızda kalacak akraban böyle böyle söylüyor bu hasta falan mı paranoyak mı oluyor" dedim "yok abi onlar da ailece bir değişklik var bir sıkıntıdalar" dedi.
Neyse nasıl yapalım olayına girdik bu seferde mecburen. Makaleler okuyorum bildiklerimi anlatıyorum yok fayda etmiyor. En son dedim kendi kendime " sen bu işin içinden tek başına çıkamazsın bu dert senide götürür diye" aklıma ankarada yaşayan bir aile dostu geldi. Onu aradım konuyu anlattım o da aynı şeyleri söylemeye başladım " hocam dediğiniz her şeyi zaten yaptık ne eksik olabilir" deyince dedi ki o arkadaşına sorar mısın "evlerinde ki wc kıbleye mi dönük ama hemen haber et" neyse arkadaşa sordum oda bilmiyor dedi "ben eve varayım seni ararım" biraz zaman geçtikten sonra beni aradı ve "evet wc kıblenin tam karşısında" dedi bende aile dostumuza durumu aktardım dedi ki "hemen ne yapsın etsin o wc yi değiştirsin" arkadaşım dediklerini yapmaya başladı zaman içerisinde bir sorunu kalmadı. - 15-01-2022, 10:37:18Vay be hakikatten de değişik olaylar yaşanmış. Okuyunca şaşırıyor insan
- 15-01-2022, 11:07:09aleykumselam Hoca Orduda hocam ulaşabilirsiniz bana mesaj iletinOneoguzhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
