• 15-01-2022, 05:33:36
    #19
    2008-2009 yılları arasında akşam yatma vakti küçüğüm daha okula gidicez sabah o günde kardeşimle kavga ettim yanından kalkıp diğer cekyatta yatmaya gittim bir kaç saat uyuduktan sonra sesler duydum kapı çalınıyor gecenin bi saati Allah Allah dedim noluyor yavaş adımlarla kapıya gittim ve kapının önünde biri yada birileri vardı gölgelerini görüyordum kapıyı açın marketçi geliyor diye bağırıyorlardı ve babamın adını söylüyorlardı korkuyla direk içeri gittim kardeşimin yanına gidip yatağa yattım ve hala kapıyı calıyolardı korkuyla uyuya kaldım ve sabah oldu ailem kapıyı açmışlar ve ayakkabı terlikleri sağ sola atılmışlardı köpek falan gelip atmışlardır dediler akşam eve gelince anlattım olanları gelip bizi niye kaldırmadın o kadar sert vurdular kapıyı bağırdılar nasıl duymanız dedim hiç bı ses yok dediler aşırmıştım. Şimdi anlatacağım da 1 seneden beri devam ediyor bı gece yine yattım uyurum bir anda karabasan geldi bağırmaya çalıştım yok neler yaptıysam nafile biraz zaman geçti bıraktı beni 2 gün sonra yine oldu 1 hafta sonra yine oldu bu şekilde durmadan karabasan basmaya başladı sonra yine bu gece vakti yatıyorum göğsümde ağrı hissettim karabasan basıcak dedim durmadan besleme çektim ağrı gitti yattım 2 dk sonra başladı göğsümde ağrı yine besmele çektim yattım sol tarafıma döndüm ve kırmızı gözler gördüm ve görür görmez karabasan direk karabasan bastı ondan sonra 3 hafta hiç karabasan gelmedi rahat rahat uyumaya başladım derken gece yattım o gece 3 defa karabasan bastı artık o derece kötü olmaya başlamıştım göğsümden sanki biri tutup yukarıya doğru çekiyordu aileme anlattım inanmadılar dalga geçtiler öyle birşey olmaz dediler bize olmuyor sana nasıl olsun dediler umursamadılar hocaya götürün falan dedim hoca napıcak dedikler hoca daha kendine derman olamıyor dediler geçtiler 2 ay falan artık karabasan basmayı bıraktı sonra askere gittim askerde iken 3-4 kez yine bastı Allah'ın izniyle askerden de geldim 3 hafta sonra saat 20.00-21.00 arasında uzanıyorum annem komşuya gitti ve içim geçti uyudum ve direk karabasan geldi ben bağırıyorum durmadan içimden besmele çekiyorum ama hiç birşey olmadı biranda içeriye annem girdi Yasin Yasin diye bağırıyor ama annem de bulanık şekilde simsiyah süliyet gibi başımda bağırma diyor bağırmaya bıraktım ve 5 saniye sonra yine bağırma başladım annem yasin yasin diye sesleniyor bağırma diye koltuktan aşağı düştüm ama yere değmiyorduma hava da gibiyim biranda geriye doğru çekildim tekli koltuk ve soba vardı arasından boşluk vardı o aradan geçtim duvara çarptım ve hala bağırıyorum ve biranda kalktım annem yok koltukda yatıyor halde buldum kendimi bu olaylar olmaya başladıktan sonra ezan okunurken durmadan esnemeye başlamadım durmadan uykum geliyordu akışına bıraktım artık...
  • 15-01-2022, 06:17:39
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sürçü lisan yaptıysam Affola, Alel acele yazıyorum kusura bakmayın uydurma değildir gerçektir. Inanıp inanamak size kalmış .

    2015 yıllarında yaşadığım bir anıyı paylaşayım size, soğuk bir kış gecesi arkadaşımın evinden ayrılıyorum. Saat 12 gibi, arkadaşım apartmanın 2.katında oturuyor, sigara içiyor balkonda "Kardeşim orası kapall eski evlerin ordan git" diyor bana, "Yok kardeşim burası iyidir buradan giderim diyorum" çocuk bozuluyor ."Lan ordan gitsene falan ısrar ediyor tabi" ben bunu dinlemiyorum ,yoluma devam ediyorum. Birkaç dakika sonra elektrikler kesiliyor tüm ilçede kış tabi kesilir dedim bende cep telefonumun flashı ile yola koyuldum.
    O anda cöp konteynırının yanında iki kırmızı göz bana bakıyor, siyah bir kediydi. Cins sins sesler çıkartıp duruyordu, ben dinlemedim yoluma devam edeyim derken kedi bana o anda saldırdı bende elime bir taş geçirdim kediye fırlatmamla taş kediyi yok etti sanki yere düştüm sendelendim .O anda kafam zehir zembelek oldu kalksan kalkamıyorsun o derece kötü oldum neyse 10 dakika içinde kendime gelebildim eve kendimi zar zor attım o gece sabaha kadar kabuslar görülmeyecek rüyalar karabasan hayat kalitemin içine etti, arkadaşla görüştüm ertesi gün "Bana niye eski evlerin ordan git diye ısrar ettin" falan diye sorunca "Ne diyorsun kanka ne evi ne eskisi falan?" sordu "Dalga mı geçiyorsun ben aşağı inince balkona geçip sigara içmedin mi sen?" dedim "Yok oğlum ne sigarası gece o soğuğa balkona mı çıkılır" falan deyince üstelemedim, ters birşeyler gittiğine emindim.
    Bi anda moralim bozuluyordu inançlı bir insanım "Ezandan" nefret etmeye başladım "Allah" kelimesini duydukca deliriyor gibiydim o aralar islamdan baya uzaklaştım cumalara bile gidemedim nefret ettim sanki herşeyden insanlara sebebsiz yere bagırıp cağırırdım hayvanları seven bir insandım hiçbir köpeği kediyi gözüme göstermemeye başladım beni bir okuyun nazarım var nefes alamıyorum dedikçe okuyan insanların gözünden yaşlar şırıl şırıl aktı esneye esneye bi hal oldular iyice bu yaklaşık 2 ay falan sürdü çekilecek dert değil fakat ne varsa göze alıp bir hocaya uğradığımda sen nasıl bir yerden geçtinde böyle bir belayı yüklendin falan diye sordu anlattım böyle hikayeyi adam sana 3lüler musallat olmuş birşekilde seni kurtacağız dedi tabi ki youtube daki paylaşılan şeyler gibi saçma sapan şeyler olmadı okunduk yazıldık yazılanı suya koyup içildik birkaç ay içinde bu musallat beni bıraktı lakin sonra ankisiyete bozukluğu okp ve panik bozukluk hipokondri gibi dertler başladı çok şükür Rabbime şuanda iyiyim inancımda sağlığımda yerinde iyi geceler.
    selamlar hocaya ulaşabilme şansımız var mı?
  • 15-01-2022, 07:56:02
    #21
    Sardı
  • 15-01-2022, 08:49:35
    #22
    Allah kimseye yaşatmasın, Allah savunmasız insanların yardımcısı olsun. Rabbim küçük çocukları korusun.
    kötü insanlara lanet olsun...

    Felak, nas ve ayetel kürsi'yi bol bol okumak gerek.
  • 15-01-2022, 08:51:53
    #23
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kimseye yaşatmasın, Allah savunmasız insanların yardımcısı olsun. Rabbim küçük çocukları korusun.
    kötü insanlara lanet olsun...

    Felak, nas ve ayetel kürsi'yi bol bol okumak gerek.
    Amin 🙏
  • 15-01-2022, 08:53:29
    #24
    yergozy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2008-2009 yılları arasında akşam yatma vakti küçüğüm daha okula gidicez sabah o günde kardeşimle kavga ettim yanından kalkıp diğer cekyatta yatmaya gittim bir kaç saat uyuduktan sonra sesler duydum kapı çalınıyor gecenin bi saati Allah Allah dedim noluyor yavaş adımlarla kapıya gittim ve kapının önünde biri yada birileri vardı gölgelerini görüyordum kapıyı açın marketçi geliyor diye bağırıyorlardı ve babamın adını söylüyorlardı korkuyla direk içeri gittim kardeşimin yanına gidip yatağa yattım ve hala kapıyı calıyolardı korkuyla uyuya kaldım ve sabah oldu ailem kapıyı açmışlar ve ayakkabı terlikleri sağ sola atılmışlardı köpek falan gelip atmışlardır dediler akşam eve gelince anlattım olanları gelip bizi niye kaldırmadın o kadar sert vurdular kapıyı bağırdılar nasıl duymanız dedim hiç bı ses yok dediler aşırmıştım. Şimdi anlatacağım da 1 seneden beri devam ediyor bı gece yine yattım uyurum bir anda karabasan geldi bağırmaya çalıştım yok neler yaptıysam nafile biraz zaman geçti bıraktı beni 2 gün sonra yine oldu 1 hafta sonra yine oldu bu şekilde durmadan karabasan basmaya başladı sonra yine bu gece vakti yatıyorum göğsümde ağrı hissettim karabasan basıcak dedim durmadan besleme çektim ağrı gitti yattım 2 dk sonra başladı göğsümde ağrı yine besmele çektim yattım sol tarafıma döndüm ve kırmızı gözler gördüm ve görür görmez karabasan direk karabasan bastı ondan sonra 3 hafta hiç karabasan gelmedi rahat rahat uyumaya başladım derken gece yattım o gece 3 defa karabasan bastı artık o derece kötü olmaya başlamıştım göğsümden sanki biri tutup yukarıya doğru çekiyordu aileme anlattım inanmadılar dalga geçtiler öyle birşey olmaz dediler bize olmuyor sana nasıl olsun dediler umursamadılar hocaya götürün falan dedim hoca napıcak dedikler hoca daha kendine derman olamıyor dediler geçtiler 2 ay falan artık karabasan basmayı bıraktı sonra askere gittim askerde iken 3-4 kez yine bastı Allah'ın izniyle askerden de geldim 3 hafta sonra saat 20.00-21.00 arasında uzanıyorum annem komşuya gitti ve içim geçti uyudum ve direk karabasan geldi ben bağırıyorum durmadan içimden besmele çekiyorum ama hiç birşey olmadı biranda içeriye annem girdi Yasin Yasin diye bağırıyor ama annem de bulanık şekilde simsiyah süliyet gibi başımda bağırma diyor bağırmaya bıraktım ve 5 saniye sonra yine bağırma başladım annem yasin yasin diye sesleniyor bağırma diye koltuktan aşağı düştüm ama yere değmiyorduma hava da gibiyim biranda geriye doğru çekildim tekli koltuk ve soba vardı arasından boşluk vardı o aradan geçtim duvara çarptım ve hala bağırıyorum ve biranda kalktım annem yok koltukda yatıyor halde buldum kendimi bu olaylar olmaya başladıktan sonra ezan okunurken durmadan esnemeye başlamadım durmadan uykum geliyordu artık ayıptır söylemesi gusül abdesti bile alamıyordum abdest almak için duşa girerdim 2 dk sonra çıkar yine abdest almaya girerim 30dk 1 saat gusül abdesti alma için uğraştığımı bilirim hala da aynı gusül abdesti alırken baya uzun zaman geçiyor ailem bunun için hala birşey yapmadı inanmıyorlar bana akışına bıraktım bende...
    Hocam inanın 3-4 defa okudum fakat çok bir şey anlamadım başında ki kapıya vurma olayını çözdüm geri kalanı çok karıştı karabasan gelmiş sanırım size anladım kadarıyla , nasıl bir şey tarif eder misiniz ? Daha önce hiç görmedim ve yaşamadım
  • 15-01-2022, 09:08:48
    #25
    yergozy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2008-2009 yılları arasında akşam yatma vakti küçüğüm daha okula gidicez sabah o günde kardeşimle kavga ettim yanından kalkıp diğer cekyatta yatmaya gittim bir kaç saat uyuduktan sonra sesler duydum kapı çalınıyor gecenin bi saati Allah Allah dedim noluyor yavaş adımlarla kapıya gittim ve kapının önünde biri yada birileri vardı gölgelerini görüyordum kapıyı açın marketçi geliyor diye bağırıyorlardı ve babamın adını söylüyorlardı korkuyla direk içeri gittim kardeşimin yanına gidip yatağa yattım ve hala kapıyı calıyolardı korkuyla uyuya kaldım ve sabah oldu ailem kapıyı açmışlar ve ayakkabı terlikleri sağ sola atılmışlardı köpek falan gelip atmışlardır dediler akşam eve gelince anlattım olanları gelip bizi niye kaldırmadın o kadar sert vurdular kapıyı bağırdılar nasıl duymanız dedim hiç bı ses yok dediler aşırmıştım. Şimdi anlatacağım da 1 seneden beri devam ediyor bı gece yine yattım uyurum bir anda karabasan geldi bağırmaya çalıştım yok neler yaptıysam nafile biraz zaman geçti bıraktı beni 2 gün sonra yine oldu 1 hafta sonra yine oldu bu şekilde durmadan karabasan basmaya başladı sonra yine bu gece vakti yatıyorum göğsümde ağrı hissettim karabasan basıcak dedim durmadan besleme çektim ağrı gitti yattım 2 dk sonra başladı göğsümde ağrı yine besmele çektim yattım sol tarafıma döndüm ve kırmızı gözler gördüm ve görür görmez karabasan direk karabasan bastı ondan sonra 3 hafta hiç karabasan gelmedi rahat rahat uyumaya başladım derken gece yattım o gece 3 defa karabasan bastı artık o derece kötü olmaya başlamıştım göğsümden sanki biri tutup yukarıya doğru çekiyordu aileme anlattım inanmadılar dalga geçtiler öyle birşey olmaz dediler bize olmuyor sana nasıl olsun dediler umursamadılar hocaya götürün falan dedim hoca napıcak dedikler hoca daha kendine derman olamıyor dediler geçtiler 2 ay falan artık karabasan basmayı bıraktı sonra askere gittim askerde iken 3-4 kez yine bastı Allah'ın izniyle askerden de geldim 3 hafta sonra saat 20.00-21.00 arasında uzanıyorum annem komşuya gitti ve içim geçti uyudum ve direk karabasan geldi ben bağırıyorum durmadan içimden besmele çekiyorum ama hiç birşey olmadı biranda içeriye annem girdi Yasin Yasin diye bağırıyor ama annem de bulanık şekilde simsiyah süliyet gibi başımda bağırma diyor bağırmaya bıraktım ve 5 saniye sonra yine bağırma başladım annem yasin yasin diye sesleniyor bağırma diye koltuktan aşağı düştüm ama yere değmiyorduma hava da gibiyim biranda geriye doğru çekildim tekli koltuk ve soba vardı arasından boşluk vardı o aradan geçtim duvara çarptım ve hala bağırıyorum ve biranda kalktım annem yok koltukda yatıyor halde buldum kendimi bu olaylar olmaya başladıktan sonra ezan okunurken durmadan esnemeye başlamadım durmadan uykum geliyordu artık ayıptır söylemesi gusül abdesti bile alamıyordum abdest almak için duşa girerdim 2 dk sonra çıkar yine abdest almaya girerim 30dk 1 saat gusül abdesti alma için uğraştığımı bilirim hala da aynı gusül abdesti alırken baya uzun zaman geçiyor ailem bunun için hala birşey yapmadı inanmıyorlar bana akışına bıraktım bende...
    Bu tip olay yaşayan arkadaşlara tek tavsiyem Ayetel Kürsi ezberleyin en fazla yanınızda olduklarını bilirsiniz size yine zarar veremezler. Bir de ayakta bir şey yapmayın.


    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar , bu konu altında yaşadığınız paranormal olayları anlatabilirsiniz . Küçüklüğümden beri paranormal olaylar hep ilgimi geçmiştir , büyüklerimle gece geç saatlere kadar oturduğumuzda ısrarla bana paranormal olaylar anlatmalarını isterdim büyüdükçe bu ihtiyacımı forumlarda ve internet ortamında açıklan konularla gidermeye başladım neredeyse tüm paranormal olayları konu alan film ve dizileri izlemişimdir. Benim gibi insanların çok fazla sayıda olduğuna eminim şuan konuyu açarken gece saat 04.00 bu tarz konuların tam vakti. Başınıza gelen olayları okumak için şimdiden sabırsızlanıyorum…

    Geçelim konuya aslında yaşadığım veya çevremde yaşanan olayları hiçte paylaşma taraftarı değilim sırf konu sardığı için yazıyorum. Detaylara girmeyeceğim üstün körü geçeceğim Yoksa anlatmak istemiyorum. Bu onlardan bir tanesi
    Biraz uzun olacak ama

    Yanılmıyorsam 2014-2015 senesiydi o zaman Kurumsal bir firmada çalışıyordum. Necdet diye bir arkadaşım vardı. Bu sizin anlattıklarınızdan daha değişik şeyler anlatırdı. Bir gün yanıma geldi " uğur bana yardım et" dedi. Yani şaşırdim "abi nasıl yardım edeyim sana" falan işte dedi "Ben kimseye anlatamıyorum ailemden başka eşimde de başladı" deyince , (arkadaşlar kara basan falanı geçtim adam ikilemde kalıyor. Rüya mı gerçek mi diye ve bu gece yoğunluklu gündüz de oluyor) neyse artık öğrendik bir kere .
    Yanlış anlamayın (korkudan falan değil ha yanlış anlaşılmasın o vakitler böyle şeyleri duyunca ben dehafif şok geçiriyorum yabancısı değildim ama birden tuhafıma gidiyordu) dedim abi eğer bana anlatınca biraz rahatlayacaksan anlat rahatla ama yok bir değişiklik olmayacaksa bana da anlatma. "Bu tarz olaylar zaten çocukluğumuzun içinden geçmiş bir de yenisini çekemem" diyorum kendi kendime....
    Kendisinin bir akrabası da bizimle çalışıyordu erdi adında gittim erdinin yanına dedim " oğlum bak erdi aramızda kalacak akraban böyle böyle söylüyor bu hasta falan mı paranoyak mı oluyor" dedim "yok abi onlar da ailece bir değişklik var bir sıkıntıdalar" dedi.
    Neyse nasıl yapalım olayına girdik bu seferde mecburen. Makaleler okuyorum bildiklerimi anlatıyorum yok fayda etmiyor. En son dedim kendi kendime " sen bu işin içinden tek başına çıkamazsın bu dert senide götürür diye" aklıma ankarada yaşayan bir aile dostu geldi. Onu aradım konuyu anlattım o da aynı şeyleri söylemeye başladım " hocam dediğiniz her şeyi zaten yaptık ne eksik olabilir" deyince dedi ki o arkadaşına sorar mısın "evlerinde ki wc kıbleye mi dönük ama hemen haber et" neyse arkadaşa sordum oda bilmiyor dedi "ben eve varayım seni ararım" biraz zaman geçtikten sonra beni aradı ve "evet wc kıblenin tam karşısında" dedi bende aile dostumuza durumu aktardım dedi ki "hemen ne yapsın etsin o wc yi değiştirsin" arkadaşım dediklerini yapmaya başladı zaman içerisinde bir sorunu kalmadı.
  • 15-01-2022, 10:37:18
    #26
    Vay be hakikatten de değişik olaylar yaşanmış. Okuyunca şaşırıyor insan
  • 15-01-2022, 11:07:09
    #27
    Full Stack Developer
    Oneoguzhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar hocaya ulaşabilme şansımız var mı?
    aleykumselam Hoca Orduda hocam ulaşabilirsiniz bana mesaj iletin