2008-2009 yılları arasında akşam yatma vakti küçüğüm daha okula gidicez sabah o günde kardeşimle kavga ettim yanından kalkıp diğer cekyatta yatmaya gittim bir kaç saat uyuduktan sonra sesler duydum kapı çalınıyor gecenin bi saati Allah Allah dedim noluyor yavaş adımlarla kapıya gittim ve kapının önünde biri yada birileri vardı gölgelerini görüyordum kapıyı açın marketçi geliyor diye bağırıyorlardı ve babamın adını söylüyorlardı korkuyla direk içeri gittim kardeşimin yanına gidip yatağa yattım ve hala kapıyı calıyolardı korkuyla uyuya kaldım ve sabah oldu ailem kapıyı açmışlar ve ayakkabı terlikleri sağ sola atılmışlardı köpek falan gelip atmışlardır dediler akşam eve gelince anlattım olanları gelip bizi niye kaldırmadın o kadar sert vurdular kapıyı bağırdılar nasıl duymanız dedim hiç bı ses yok dediler aşırmıştım. Şimdi anlatacağım da 1 seneden beri devam ediyor bı gece yine yattım uyurum bir anda karabasan geldi bağırmaya çalıştım yok neler yaptıysam nafile biraz zaman geçti bıraktı beni 2 gün sonra yine oldu 1 hafta sonra yine oldu bu şekilde durmadan karabasan basmaya başladı sonra yine bu gece vakti yatıyorum göğsümde ağrı hissettim karabasan basıcak dedim durmadan besleme çektim ağrı gitti yattım 2 dk sonra başladı göğsümde ağrı yine besmele çektim yattım sol tarafıma döndüm ve kırmızı gözler gördüm ve görür görmez karabasan direk karabasan bastı ondan sonra 3 hafta hiç karabasan gelmedi rahat rahat uyumaya başladım derken gece yattım o gece 3 defa karabasan bastı artık o derece kötü olmaya başlamıştım göğsümden sanki biri tutup yukarıya doğru çekiyordu aileme anlattım inanmadılar dalga geçtiler öyle birşey olmaz dediler bize olmuyor sana nasıl olsun dediler umursamadılar hocaya götürün falan dedim hoca napıcak dedikler hoca daha kendine derman olamıyor dediler geçtiler 2 ay falan artık karabasan basmayı bıraktı sonra askere gittim askerde iken 3-4 kez yine bastı Allah'ın izniyle askerden de geldim 3 hafta sonra saat 20.00-21.00 arasında uzanıyorum annem komşuya gitti ve içim geçti uyudum ve direk karabasan geldi ben bağırıyorum durmadan içimden besmele çekiyorum ama hiç birşey olmadı biranda içeriye annem girdi Yasin Yasin diye bağırıyor ama annem de bulanık şekilde simsiyah süliyet gibi başımda bağırma diyor bağırmaya bıraktım ve 5 saniye sonra yine bağırma başladım annem yasin yasin diye sesleniyor bağırma diye koltuktan aşağı düştüm ama yere değmiyorduma hava da gibiyim biranda geriye doğru çekildim tekli koltuk ve soba vardı arasından boşluk vardı o aradan geçtim duvara çarptım ve hala bağırıyorum ve biranda kalktım annem yok koltukda yatıyor halde buldum kendimi bu olaylar olmaya başladıktan sonra ezan okunurken durmadan esnemeye başlamadım durmadan uykum geliyordu artık ayıptır söylemesi gusül abdesti bile alamıyordum abdest almak için duşa girerdim 2 dk sonra çıkar yine abdest almaya girerim 30dk 1 saat gusül abdesti alma için uğraştığımı bilirim hala da aynı gusül abdesti alırken baya uzun zaman geçiyor ailem bunun için hala birşey yapmadı inanmıyorlar bana akışına bıraktım bende...
Hocam inanın 3-4 defa okudum fakat çok bir şey anlamadım başında ki kapıya vurma olayını çözdüm geri kalanı çok karıştı karabasan gelmiş sanırım size anladım kadarıyla , nasıl bir şey tarif eder misiniz ? Daha önce hiç görmedim ve yaşamadım