• 12-01-2022, 14:34:35
    #1
    7-8 senedir aynı iş yerinde çalışıyorum 2 tane patronum var ama ofis-dükkanda sadece ben oluyorum onlar mühendislik tarafındalar başka ofiste.
    işimi seviyorum ama tek problem öğle yemeği diyebilirim. Sürekli dışarıdan söylemek zorunda kalıyorum genelde yemek sepetinden. Ama ordan da döner vs yemekten gına geldi artık.onların dışında bi şey yemekte pahalı bayağı aylık ticket limitimin üstünde oluyor her gün yersem.

    Bi ara mealbox vardı ama artık tek kişiye abonelik hizmeti vermiyolar minimum 2 kişi olmalısın diyorlar.
    Alternatif çözümler arıyorum burda yapma imkanım yok.
    siz nasıl yapıyorsunuz?
  • 12-01-2022, 14:36:39
    #2
    Fırına Şöyle tepsi atıyoruz genelde. Dışarı yemeği bir yere kadar sonra pek tad vermiyor.. Bunun yerini hiç birşey tutmuyor…

    Lezzeti tadı ve içinde karışımı paha biçilemez
    Yemek saatinden 1-2 saat öncesinde ben yada başka bi arkadaş işi erken bırakır domatesini,etini,sarımsağını,yağını hazırlar tepsiyi doldurur ve mahle fırınına göndeririz çırakla, yarım saate pişiyor zaten.

    Diyarbakır’a özel 8-10 tane susamlı pide ekmeğini aldırır şantiyede kim varsa tepsiye yanaşır Allah ne verdiyse… 1 tepsi yetmiyor ama bunun gibi 2-3 tepsi hazırlıyoruz.. Yanına içeçek olarakta ya yoğurt alıp ev ayranı hazırlarız 5 litrelik bidonda yada kola ile geçiştiririz…

    Ayrıca Burada en önemli husus tepsi yemeğini yerken tepsi altındaki çok eski tarihli gazeteyide okumaktır bir yandan

    Ve eminim ki çoğu insan bu ortamı görmemiştir bu durumu yaşamamıştır. Ama asıl mutluluk burada..

    Yolu Diyarbakır’a düşen varsa beklerim şantiyemize Selamlar saygılar
  • 12-01-2022, 14:37:30
    #3
    evden ekmek arası tarzı olabilir sürekli dışardan yemektense daha ekonomik olur maksat öğlen biraz açlığı gidersin
  • 12-01-2022, 14:38:00
    #4
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fırına Şöyle tepsi atıyoruz genelde
    Of hocam naptın , afiyet olsun
  • 12-01-2022, 14:38:07
    #5
    Hocam sefer tası, elektrikli ocak ayarlasanız evden halletseniz. Ya da direkt termos sefer taşları var. Uygun olabilir sizin için.
  • 12-01-2022, 14:38:20
    #6
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fırına Şöyle tepsi atıyoruz genelde
    offff işi bırakıp geliyorum
  • 12-01-2022, 14:39:27
    #7
    aynı durumu aylarca yaşadım ancak benimki parasal yönden değilde sağlığım açısından ofiste sandviç yapmaya başladım. Tek çözümün ekmek arası gibi gözüküyor
  • 12-01-2022, 14:39:41
    #8
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    offff işi bırakıp geliyorum
    Başgöz üstüne herkesi beklerim Diyarbakır’a
  • 12-01-2022, 14:41:40
    #9
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fırına Şöyle tepsi atıyoruz genelde. Dışarı yemeği bir yere kadar sonra pek tad vermiyor.. Bunun yerini hiç birşey tutmuyor… Lezzeti tadı ve içinde karışımı paha biçilemez
    Hocam bu yapılır mı şimdi bize Diyarbakır'a gelesim geldi.
    O gazetelerin üstünde yemenin tadı da bir başka oluyor valla.