Fırına Şöyle tepsi atıyoruz genelde. Dışarı yemeği bir yere kadar sonra pek tad vermiyor.. Bunun yerini hiç birşey tutmuyor…

Lezzeti tadı ve içinde karışımı paha biçilemez
Yemek saatinden 1-2 saat öncesinde ben yada başka bi arkadaş işi erken bırakır domatesini,etini,sarımsağını,yağını hazırlar tepsiyi doldurur ve mahle fırınına göndeririz çırakla, yarım saate pişiyor zaten.

Diyarbakır’a özel 8-10 tane susamlı pide ekmeğini aldırır şantiyede kim varsa tepsiye yanaşır Allah ne verdiyse… 1 tepsi yetmiyor ama bunun gibi 2-3 tepsi hazırlıyoruz.. Yanına içeçek olarakta ya yoğurt alıp ev ayranı hazırlarız 5 litrelik bidonda yada kola ile geçiştiririz…

Ayrıca Burada en önemli husus tepsi yemeğini yerken tepsi altındaki çok eski tarihli gazeteyide okumaktır bir yandan

Ve eminim ki çoğu insan bu ortamı görmemiştir bu durumu yaşamamıştır. Ama asıl mutluluk burada..

Yolu Diyarbakır’a düşen varsa beklerim şantiyemize Selamlar saygılar