7-8 senedir aynı iş yerinde çalışıyorum 2 tane patronum var ama ofis-dükkanda sadece ben oluyorum onlar mühendislik tarafındalar başka ofiste.
işimi seviyorum ama tek problem öğle yemeği diyebilirim. Sürekli dışarıdan söylemek zorunda kalıyorum genelde yemek sepetinden. Ama ordan da döner vs yemekten gına geldi artık.onların dışında bi şey yemekte pahalı bayağı aylık ticket limitimin üstünde oluyor her gün yersem.
Bi ara mealbox vardı ama artık tek kişiye abonelik hizmeti vermiyolar minimum 2 kişi olmalısın diyorlar.
Alternatif çözümler arıyorum burda yapma imkanım yok.
siz nasıl yapıyorsunuz?