onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fırına Şöyle tepsi atıyoruz genelde. Dışarı yemeği bir yere kadar sonra pek tad vermiyor.. Bunun yerini hiç birşey tutmuyor… Lezzeti tadı ve içinde karışımı paha biçilemez
Hocam bu yapılır mı şimdi bize Diyarbakır'a gelesim geldi.
O gazetelerin üstünde yemenin tadı da bir başka oluyor valla.