Fırına
Şöyle tepsi atıyoruz genelde. Dışarı yemeği bir yere kadar sonra pek tad vermiyor.. Bunun yerini hiç birşey tutmuyor
Lezzeti tadı ve içinde karışımı paha biçilemez
Hocam bu yapılır mı şimdi bize

Diyarbakır'a gelesim geldi.
O gazetelerin üstünde yemenin tadı da bir başka oluyor valla.