Kız arkadaşa Çiçek tavsiyesi
17
●206
- 11-01-2022, 04:22:39Öncelikle ben de fikirlerimi esprili bir şekilde paylaştım. Kimseye şunu sevmiyorsa hiçbir şeyden mutlu olamaz diye bir genelleme yapamazsınız. Birisinin bu adam bamya yemeğini sevmiyorsa hiçbir şeyden mutlu olmaz demesinden farksızdır bu. İşinize gelen yerleri okumuşsunuz tahminimce. Çünkü zaten sevdiği insandan bir hediye alan insan, çöp parçası bile olsa o anda en sevdiği şey o olur. Yazdığınız iğneleyici şeyler aşırı rahatsız edici bu arada bilginize.Albay_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit: imla - 11-01-2022, 04:44:46Olayın güzelim bamya yemeği ile bir bağlantısını kuramadım. Çorba şeklinde yapıldığında bamya çorbası aşırı güzeldir. Bamya çorbasını sevmeyen de gitsin papatya sevmeyen kızla birlikte olsun. Çiçek sevginin bir sembolüdür. Rengine göre farklı anlamlar içerir. Yeri ve zamanına göre sevgi ve ilişki durumuna göre bu renkler dikkat edilmeli alınırken . Sarı papatya dostluğu simgelerken beyaz papatya saf ve güzel aşkı temsil eder. Kırmızı papatya ise bulabilirseniz tutkulu bir aşk ilanıdır. Fakat kaldırımda yetişiyor diye çiçek faşistliği yapan ben değilim. Benim nazarımda her çiçek eşittir. Ama ucuz çiçekler daha eşittir.hilalnurcl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2022, 04:54:12Çiçek faşizmi? Çiçeklerin hepsi aynıysa neden çiçek önerisi sorulan bir konuya yorum yapıyorsunuz? Bamya çorbası sevmeyen ile papatya sevmeyen kız çok mutlu olur, ama asıl siz bu kafayla mutlu olamazsınız. Sizin amacınız başka anladım, ama başkasından bulun gece gece, lütfen.Albay_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2022, 05:03:07Hocam vaktiniz varsa aşağıdaki videoyu referans alıp kendiniz bir şey yapabilirsiniz. O zaman daha çok etkilenecektir.
https://www.youtube.com/watch?v=9TV6sYi0X9g
Daha çok vaktiniz varsa bu görseldekini daha güzel yapabilirsiniz. Benim zamanım kısıtlı olduğu için çok iyi yapamadım fakat bayağı hoşuna gitmişti. Her bir gözde aşkla ilgili farklı cümle ya da kendi düşüncelerim vardı. - 11-01-2022, 10:03:37Albay_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYorumlarınızı okurken çok eğlendimhilalnurcl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bin yaşayın

Bin yaşayın