Albay_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olayın güzelim bamya yemeği ile bir bağlantısını kuramadım. Çorba şeklinde yapıldığında bamya çorbası aşırı güzeldir. Bamya çorbasını sevmeyen de gitsin papatya sevmeyen kızla birlikte olsun. Çiçek sevginin bir sembolüdür. Rengine göre farklı anlamlar içerir. Yeri ve zamanına göre sevgi ve ilişki durumuna göre bu renkler dikkat edilmeli alınırken . Sarı papatya dostluğu simgelerken beyaz papatya saf ve güzel aşkı temsil eder. Kırmızı papatya ise bulabilirseniz tutkulu bir aşk ilanıdır. Fakat kaldırımda yetişiyor diye çiçek faşistliği yapan ben değilim. Benim nazarımda her çiçek eşittir. Ama ucuz çiçekler daha eşittir.
hilalnurcl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çiçek faşizmi? Çiçeklerin hepsi aynıysa neden çiçek önerisi sorulan bir konuya yorum yapıyorsunuz? Bamya çorbası sevmeyen ile papatya sevmeyen kız çok mutlu olur, ama asıl siz bu kafayla mutlu olamazsınız. Sizin amacınız başka anladım, ama başkasından bulun gece gece, lütfen.
Yorumlarınızı okurken çok eğlendim Bin yaşayın