Albay_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben tecrübelerimi paylaştım. Bir erkek dayanışması olarak düşünebilirsiniz. Biz de her kadın papatya sever diye düşünmüyoruz. Genel de papatya en ucuzu olduğu için öyle düşünmek istiyoruz belki de. Gene de papatya alsın papatyadan mutlu olmayan hiç bir şeyden mutlu olmaz bu tecrübe ile sabit. Arkadaş alsın papatyayı baktı çok mutlu olmuyor kaldırımda yetişiyor falan diyor sevgilisi direk ayrılsın. Ne güzel hayatını kurtarmış olacak.
Öncelikle ben de fikirlerimi esprili bir şekilde paylaştım. Kimseye şunu sevmiyorsa hiçbir şeyden mutlu olamaz diye bir genelleme yapamazsınız. Birisinin bu adam bamya yemeğini sevmiyorsa hiçbir şeyden mutlu olmaz demesinden farksızdır bu. İşinize gelen yerleri okumuşsunuz tahminimce. Çünkü zaten sevdiği insandan bir hediye alan insan, çöp parçası bile olsa o anda en sevdiği şey o olur. Yazdığınız iğneleyici şeyler aşırı rahatsız edici bu arada bilginize.

Edit: imla