Öncelikle ben de fikirlerimi esprili bir şekilde paylaştım. Kimseye şunu sevmiyorsa hiçbir şeyden mutlu olamaz diye bir genelleme yapamazsınız. Birisinin bu adam bamya yemeğini sevmiyorsa hiçbir şeyden mutlu olmaz demesinden farksızdır bu. İşinize gelen yerleri okumuşsunuz tahminimce. Çünkü zaten sevdiği insandan bir hediye alan insan, çöp parçası bile olsa o anda en sevdiği şey o olur. Yazdığınız iğneleyici şeyler aşırı rahatsız edici bu arada bilginize.
Edit: imla
Olayın güzelim bamya yemeği ile bir bağlantısını kuramadım. Çorba şeklinde yapıldığında bamya çorbası aşırı güzeldir. Bamya çorbasını sevmeyen de gitsin papatya sevmeyen kızla birlikte olsun. Çiçek sevginin bir sembolüdür. Rengine göre farklı anlamlar içerir. Yeri ve zamanına göre sevgi ve ilişki durumuna göre bu renkler dikkat edilmeli alınırken . Sarı papatya dostluğu simgelerken beyaz papatya saf ve güzel aşkı temsil eder. Kırmızı papatya ise bulabilirseniz tutkulu bir aşk ilanıdır. Fakat kaldırımda yetişiyor diye çiçek faşistliği yapan ben değilim. Benim nazarımda her çiçek eşittir. Ama ucuz çiçekler daha eşittir.