Arkadaşlar merhaba Kıbrıs'ta şuanda yaşayan var mı? Günlerdir Muhacerat işlemleri ile ilgili bakanlığın internet sitesine erişemiyorum. Acaba Kıbrıs'ta da durum aynı mı? Oradan bağlananlar erişebiliyor mu diye sormam gerekiyor.
Teşekkürler.
Şuan Kıbrısta Olan Var mı?
5
●180
- 07-01-2022, 09:44:36
- 07-01-2022, 10:04:03http://permissions.gov.ct.tr/ şurası açılması lazım ama TR'den bir türlü bağlanamıyorum. Sadece Kıbrıs'ta açılıyormuş site. Kıbrısta yaşan bir arkadaşımız bilgisayarına bağlanıp işlemlerimi halletmeme izin verirse çok sevinirim
- 07-01-2022, 10:18:59https://www.instagram.com/ydu_itiraaf/
https://www.instagram.com/kktcogrencileri/
https://www.instagram.com/lauu_itiraf/
Bu instagram sayfalarından yardım isteyebilirsiniz hocam, bende Türkiye'de öğrenciyim normalde kıbrısta yaşıyorum, Şubat'ta gideceğim adaya - 07-01-2022, 10:52:28Kıbrıs girne amerikan üniversitesinde ve yakındoğuda okuyan tanıdıklar var. Sadece kıbrıstan giriş yapılabiliyor