• 07-01-2022, 09:44:36
    #1
    Arkadaşlar merhaba Kıbrıs'ta şuanda yaşayan var mı? Günlerdir Muhacerat işlemleri ile ilgili bakanlığın internet sitesine erişemiyorum. Acaba Kıbrıs'ta da durum aynı mı? Oradan bağlananlar erişebiliyor mu diye sormam gerekiyor.

    Teşekkürler.
  • 07-01-2022, 09:58:07
    #2
    http://www.muhaceret.gov.ct.tr/ ise giriş yapıyor hocam
  • 07-01-2022, 10:04:03
    #3
    http://permissions.gov.ct.tr/ şurası açılması lazım ama TR'den bir türlü bağlanamıyorum. Sadece Kıbrıs'ta açılıyormuş site. Kıbrısta yaşan bir arkadaşımız bilgisayarına bağlanıp işlemlerimi halletmeme izin verirse çok sevinirim
  • 07-01-2022, 10:18:59
    #4
    https://www.instagram.com/ydu_itiraaf/

    https://www.instagram.com/kktcogrencileri/

    https://www.instagram.com/lauu_itiraf/



    Bu instagram sayfalarından yardım isteyebilirsiniz hocam, bende Türkiye'de öğrenciyim normalde kıbrısta yaşıyorum, Şubat'ta gideceğim adaya
  • 07-01-2022, 10:40:51
    #5
    Kıbrıs dışında başka ülkeden muhacerat sitesine giriş yapılmıyor hocam. Özelden ulaşırsanız yardımcı olabilirim
  • 07-01-2022, 10:52:28
    #6
    Kıbrıs girne amerikan üniversitesinde ve yakındoğu’da okuyan tanıdıklar var. Sadece kıbrıstan giriş yapılabiliyor