http://permissions.gov.ct.tr/ şurası açılması lazım ama TR'den bir türlü bağlanamıyorum. Sadece Kıbrıs'ta açılıyormuş site. Kıbrısta yaşan bir arkadaşımız bilgisayarına bağlanıp işlemlerimi halletmeme izin verirse çok sevinirim