Arkadaşlar merhaba Kıbrıs'ta şuanda yaşayan var mı? Günlerdir Muhacerat işlemleri ile ilgili bakanlığın internet sitesine erişemiyorum. Acaba Kıbrıs'ta da durum aynı mı? Oradan bağlananlar erişebiliyor mu diye sormam gerekiyor.

Teşekkürler.