• 04-01-2022, 21:57:07
    #1
    3. Dozu bu hafta kısmetse olmayı düşünüyorum, netten baktığıma göre bazı ülkeler 4. doza hazırlanıyormuş.
    Nereye kadar vurulacağız bilemiyorum. kaçıncı doza kadar vurulursunuz ? ben 5. doza kadar olurum ama bir yerden sonra artık vurulmam diye düşünüyorum.
    sonuç olarak grip de bir virüs ve yıllık grip aşısı olan da var olmayan da. bu virüsle yaşayacaksak aşısız da yaşayabiliriz sanırım.
  • 04-01-2022, 21:58:39
    #2
    4 ü oldum geçen hafta 5 i bekliyoruz heyecanla Ben oluyorum şakası yok bu işin.
  • 04-01-2022, 21:59:02
    #3
    15e kadar düşünüyorum
  • 04-01-2022, 22:00:09
    #4
    2den sonrası sarmaz
  • 04-01-2022, 22:00:43
    #5
    Açıkçası hakim varyant omicron olursa belki virüsü toplum bağışıklığı ile yenebiliriz, çünkü ölüm oranları normal gribe yakın, örneğin vakalar ikiye üçe katlanamsına rağmen ölümler artmadı, bu da omicron varyantının çok daha az ölümcül olduğunu düşündürtüyor.
  • 04-01-2022, 22:01:43
    #7
    bu işin sonu yok anlaşılan?
  • 04-01-2022, 22:01:47
    #8
    benden bu kadar ya 2 doz biontech yeter. yasak geldikçe eklerim üstüne yoksa yok yani.
  • 04-01-2022, 22:01:52
    #9
    3 yaptirdim sonrasını yaptırmam ne bu böyle sıçan gibi denek oluyoruz. Koruyor diyor sonra yeni virüs çıktı diyor.