3. Dozu bu hafta kısmetse olmayı düşünüyorum, netten baktığıma göre bazı ülkeler 4. doza hazırlanıyormuş.
Nereye kadar vurulacağız bilemiyorum. kaçıncı doza kadar vurulursunuz ? ben 5. doza kadar olurum ama bir yerden sonra artık vurulmam diye düşünüyorum.
sonuç olarak grip de bir virüs ve yıllık grip aşısı olan da var olmayan da. bu virüsle yaşayacaksak aşısız da yaşayabiliriz sanırım.