Açıkçası hakim varyant omicron olursa belki virüsü toplum bağışıklığı ile yenebiliriz, çünkü ölüm oranları normal gribe yakın, örneğin vakalar ikiye üçe katlanamsına rağmen ölümler artmadı, bu da omicron varyantının çok daha az ölümcül olduğunu düşündürtüyor.