• 04-01-2022, 18:46:39
    #1
    Merhabalar. Yanlış atılmış - trade var. Trade atan kişi, yapılan(!) ticaret işlemi sonrası şikayet konusu açmıştı. Şikayet konusu kapandı. - Trade atan arkadaşın yazıştığı kişi ben olmadığım moderatörler tarafından da onaylandı lakin - puan hala gözüküyor. Yanındaki bildirime tıklayıp kaldırılması için talepte bulunduğum halde bir mesaj gelmedi. Eskiden bir konu vardı konu altı - trade kaldırımı için mesaj atıp onaylanmasını bekliyorduk. Linki de bulamadım. Nasıl kaldırabilirim profilimi lekeliyor.
    Şikayet konusu
  • 04-01-2022, 18:49:11
    #2
    Merhaba, aşağıdaki konuya yazabilirsiniz;

    https://www.r10.net/sikayetim-var/30...e-basligi.html
  • 04-01-2022, 18:50:19
    #3
    oguzozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, aşağıdaki konuya yazabilirsiniz;

    https://www.r10.net/sikayetim-var/30...e-basligi.html
    teşekkür ederim linki bulamamıştım sağolun
  • 04-01-2022, 18:55:09
    #4
    Olumsuz trade bildirme konusuna da derinlemesine ve dikkatlice bakılmadığını düşünüyorum ayrıca böyle bir konu açmanız yerinde olmuş bence bu husus dikkate alınmalı.

    Lütfen inceleyiniz daha iyi anlayacaksınız.
    https://www.r10.net/1081670169-post12.html

    provider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksız trader veren kullanıcı Profili : https://www.r10.net/profil/143037-helcurt.html

    Haksız trader linki : https://www.r10.net/ticaret-detay/1011567/92600

    Haksız trader verilen kullanıcının trader linki : verilmedi çünkü bir söz ve/veya sözleşme veya ticari bir münasebet olmadı.

    Açıklama:

    2 dir olumsuz açılan ticaret puanı mesajı kaldırılıyor ve siliniyor keşke bu silinen ticaret puanlarının neden silindiği ile ilgili açıklama yapılsa çünkü öteki türlü olumsuz olarak verildiği düşünülen ticaret puanları ile alakalı raporlar ve gönderilen haksız ticaret puanı mesajlarının açıklamasız silinmesi kuşkuya sebebiyet verdiği gibi r10.net platformuna olan güveni zedeleyebilir.

    Kişi ile hiç bir ticari munasebetimiz olmamasına rağmen ve karşılıklı verilen söz veya sözleşme olamamasına rağmen tarafımızda olumsuz verilmiş bir ticaret puanı mevcut ve farklı bir üyenin açtığı şikayet başlığını linkleyere verdiği şikayet kafada karışıklığa yol açıyor ve bunu mesaj ile haksız olarak bildirdiğimizde açıklamasız silinen haksız ticaret puanı mesajı ile alakalı da r10.net arafında neler oluyor böyle sorunusu sordurabiliyor. Lütfen bu hususta daha uygun bir modelle hareket edin.

    Açıkçası başkasının tarafımıza açmış olduğu şikayet konusundan etkilenerek yanılttı diye bir ticaret puanı kullanmış olması sizce de garip değil mi umarım şikayet konusu açan ile olumsuz ticaret puanı veen kişi aynı kişiler değildir ve multi üyelik değildir.

    Şayet öyle ise neler oluyor yerini eyvah eyvah şaşkınlığına bırakır.






  • 04-01-2022, 18:58:52
    #5
    Haksız trade bildirim konusu tek yetkilinin ilgilendiği bir alandır. Bu yüzden biraz işlemler sürebiliyor. Ancak tüm işlemler ile ilgileniliyor. Aksi durumda bütün mesajlar konudan silinmezdi.
  • 04-01-2022, 19:03:38
    #6
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksız trade bildirim konusu tek yetkilinin ilgilendiği bir alandır. Bu yüzden biraz işlemler sürebiliyor. Ancak tüm işlemler ile ilgileniliyor. Aksi durumda bütün mesajlar konudan silinmezdi.
    Alıntılanan ve linki paylaştığım haksız trade bildirimi 3. defa yapılıyor ve sonuç yok siliniyor ise de silinme sebebi yok haksız trade veren ortalıkta yok Bence burada bir problem var gibi...?
  • 04-01-2022, 19:07:07
    #7
    provider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıntılanan ve linki paylaştığım haksız trade bildirimi 3. defa yapılıyor ve sonuç yok siliniyor ise de silinme sebebi yok haksız trade veren ortalıkta yok Bence burada bir problem var gibi...?
    Yaşadığınız münferit olaya ilişkin muhatap ben değilim. Ben nasıl ki size çözüm üretemez ve düşüncenizi değiştiremezsem siz de benim düşüncemi değiştiremezsiniz. Ancak @Berkay; 'ı etiketleyelim. Belki bu konuda size aydınlatıcı bir yanıt verir.
  • 04-01-2022, 19:30:08
    #8
    provider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olumsuz trade bildirme konusuna da derinlemesine ve dikkatlice bakılmadığını düşünüyorum ayrıca böyle bir konu açmanız yerinde olmuş bence bu husus dikkate alınmalı.

    Lütfen inceleyiniz daha iyi anlayacaksınız.
    https://www.r10.net/1081670169-post12.html

    • Kanıtsız yazılan yazılar silinecektir.

    olarak konunun en başında bir madde var dikkatinizi çekti mi hiç? Tradeye dair hiç bir kanıt sunmamışsınız. Verdiğiniz linkte bile trade içeriğine dair bir kanıt yok. Kullanıcıya attığınız pm'nin ekran görüntüsünü paylaşmışsınız. Daha önceki taleplerinizi kontrol ettiğimde de yetersiz kanıt olduğu için silindiğini gördüm. Kanıtlarınızla yazarsanız incelenir işlem gerekiyorsa sağlanır. Eğer kanıt sunmuyorsanız yaptığınız bu başvuru da silinip bir işlem uygulanmayacaktır.


    Bu konu haricinde kanıtlı olarak sunulan -trade taleplerinde eğer haklıysanız zaten işlem sağlanıyor. Haksız olunan bir durum varsa karşı tarafın talep etmesi gerektiği belirtilerek talep silinmektedir. https://www.r10.net/sikayetim-var/30...e-basligi.html altından belirtebilirsiniz.