Merhabalar. Yanlış atılmış - trade var. Trade atan kişi, yapılan(!) ticaret işlemi sonrası şikayet konusu açmıştı. Şikayet konusu kapandı. - Trade atan arkadaşın yazıştığı kişi ben olmadığım moderatörler tarafından da onaylandı lakin - puan hala gözüküyor. Yanındaki bildirime tıklayıp kaldırılması için talepte bulunduğum halde bir mesaj gelmedi. Eskiden bir konu vardı konu altı - trade kaldırımı için mesaj atıp onaylanmasını bekliyorduk. Linki de bulamadım. Nasıl kaldırabilirim profilimi lekeliyor.
Şikayet konusu