oguzozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, aşağıdaki konuya yazabilirsiniz;

https://www.r10.net/sikayetim-var/30...e-basligi.html
teşekkür ederim linki bulamamıştım sağolun