Arkadaşlar elimde ki iphone 6 32 GB telefonu bugün inşallah satıyorum. Alıcının tanıdık telefoncusu varmış ve telefonu oraya götüreceğim. Telefonun sadece flaş ışığının yanmadığı başka bir sorunun olmadığını söyledim ve kabul etti. Akşam 19.00 gibi telefonu teslim edecektim ama...
Şimdi görüştük ve adam benden; kimlik fotokopisi ve fotokopinin altına isim soyisim ve imza atmamı istiyor sizce ne yapayım?
Telefon satışı hk.
8
●110
- 04-01-2022, 17:09:38Üyeliği durdurulduKimlik fotokopisi neyse de hocam isim soyisim imza nedir? Bir de sayfanın en altına at diye söylediWixir.Net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2022, 17:15:53kimlik fotokopisi alırlar genelde bende telefon sektöründeyim ama özellikle yazın telefon satışı için verilmiştir diyeWhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2022, 17:17:53Üyeliği durdurulduHocam o şekilde yapacağım zaten ancak kimliği başka yerlerde kullanabilir mi korkusu var? Kimliğin hafif üstüne falan yazsam diye düşünüyorumLazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2022, 17:20:29kimlik görüntüsünün üzerine sattığınız telefonu imei numarasını yazın. Bu telefon satışı içindir diye.WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2022, 17:29:02yazabilirsiniz sorun olmaz yazılar okunaklı kaldığı sürece sorun olmaz kabul etmezlerse boşver ..WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
