Arkadaşlar elimde ki iphone 6 32 GB telefonu bugün inşallah satıyorum. Alıcının tanıdık telefoncusu varmış ve telefonu oraya götüreceğim. Telefonun sadece flaş ışığının yanmadığı başka bir sorunun olmadığını söyledim ve kabul etti. Akşam 19.00 gibi telefonu teslim edecektim ama...
Şimdi görüştük ve adam benden; kimlik fotokopisi ve fotokopinin altına isim soyisim ve imza atmamı istiyor sizce ne yapayım?
kimlik fotokopisi alırlar genelde bende telefon sektöründeyim ama özellikle yazın telefon satışı için verilmiştir diye