Wixir.Net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalıntı olmadığına dair alması normal çoğu telefoncu ister.
Kimlik fotokopisi neyse de hocam isim soyisim imza nedir? Bir de sayfanın en altına at diye söyledi