• 04-01-2022, 11:15:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bilenler bilir. Evimize hırsız girdiğinden dolayı şikayetçi olmuştuk ve mahkeme açılmıştı. Hatta bir kaç defa ailesi (evli değil, ablası, annesi vs...) bizim eve gelip timsah gözyaşı dökmüşlerdi. "Kardeşimize içerde bir şey olur" gibisinden. Bu adam şuan 48 yaşında ve KOAH hastasıymış (geçmiş olsun demicem!). Ömür boyu hırsızlıktan içeri gir çık yapmış sürekli ve bir kaç defa firar etmiş!

    Annemin geceleri bağlanması zorunlu olan makinayı ve benim spor, takım ayakkabılarımı çalıp kaçmıştı. Ayakkabılarda değilim ama annemin makinasını SGK verdiği için 2-3 ay koşmuştuk ki az daha "ya siz sattıysanız" gibisinden suçlu bulunuyorduk.

    Balıkesir 4. Asliye Ceza Mahkemesinde davamız vardı ve dava toplam 10 yıl vermiş daha sonra indirim uygulayarak (yürü be hırsıza indirim!) 6 yıl 10 ay ceza vermişler. Yetmemiş içerde de hırsız beyimiz mahkemeye "ben çalmadım iftira atıyorlar onlardan adımı kötüledikleri için şikayetçiyim" diye dilekçe vermiş. Ver ver, ömrü boyu hırsızlıktan içerde yatan adımı kötülüyorlar diyor! Kameraya poz vermişsin amcaaaa!

    Şimdi e-devlette dolaşırken davalara bakmak istedim ve tekrar bir mahkeme daha açılmış. İndirim yapacaklar galiba

    Bursa Bölge Adliye Mahkemesi 9. Ceza Dairesinde Ceza Davası açılmış. Sizce ne olur arkadaşlar? Annem ve ben katılan rollerindeyiz ve gitmek zorunda mıyız?
  • 04-01-2022, 11:18:58
    #2
    Takım elbise giydi diye indirim yapılmadı mı? Onuda ekleyeceklerdir iyi hal olarak
  • 04-01-2022, 11:19:27
    #3
    WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bilenler bilir. Evimize hırsız girdiğinden dolayı şikayetçi olmuştuk ve mahkeme açılmıştı. Hatta bir kaç defa ailesi (evli değil, ablası, annesi vs...) bizim eve gelip timsah gözyaşı dökmüşlerdi. "Kardeşimize içerde bir şey olur" gibisinden. Bu adam şuan 48 yaşında ve KOAH hastasıymış (geçmiş olsun demicem!). Ömür boyu hırsızlıktan içeri gir çık yapmış sürekli ve bir kaç defa firar etmiş!

    Annemin geceleri bağlanması zorunlu olan makinayı ve benim spor, takım ayakkabılarımı çalıp kaçmıştı. Ayakkabılarda değilim ama annemin makinasını SGK verdiği için 2-3 ay koşmuştuk ki az daha "ya siz sattıysanız" gibisinden suçlu bulunuyorduk.

    Balıkesir 4. Asliye Ceza Mahkemesinde davamız vardı ve dava toplam 10 yıl vermiş daha sonra indirim uygulayarak (yürü be hırsıza indirim!) 6 yıl 10 ay ceza vermişler. Yetmemiş içerde de hırsız beyimiz mahkemeye "ben çalmadım iftira atıyorlar onlardan adımı kötüledikleri için şikayetçiyim" diye dilekçe vermiş. Ver ver, ömrü boyu hırsızlıktan içerde yatan adımı kötülüyorlar diyor! Kameraya poz vermişsin amcaaaa!

    Şimdi e-devlette dolaşırken davalara bakmak istedim ve tekrar bir mahkeme daha açılmış. İndirim yapacaklar galiba

    Bursa Bölge Adliye Mahkemesi 9. Ceza Dairesinde Ceza Davası açılmış. Sizce ne olur arkadaşlar? Annem ve ben katılan rollerindeyiz ve gitmek zorunda mıyız?
    Temyize gitmiştir. UYAP üzerinden dava detaylarını inceleyebilirsin. Katılmanız gerekirse zaten tebliğ ederler.
  • 04-01-2022, 11:20:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Swateria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takım elbise giydi diye indirim yapılmadı mı? Onuda ekleyeceklerdir iyi hal olarak
    Tabi hocam takımın ayakkabılarını çalmış takımını da biz götürelim dimi
  • 04-01-2022, 11:22:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temyize gitmiştir. UYAP üzerinden dava detaylarını inceleyebilirsin. Katılmanız gerekirse zaten tebliğ ederler.
    Sizce bu adam çıkar mı hocam? Temyize verdi zaten devletin ona sağladığı AVUKAT.
    Mahkeme sürerken hakim; tutuksuz yargılama vermişti ancak diğer cezalarından dolayı çıkamamıştı içerden.
    Önceki cezaları olduğundan dolayı çıkabilir mi ki
  • 04-01-2022, 11:24:46
    #6
    Katılan sıfatını aldıysanız dava sonucunu size tebliğ ederler. Eğer önceki ifadelerinizde şikayetçi değilim dediyseniz ifadeye çağrılmazsınız ama şikayetçiyim diye zabıtlara geçmiş ise bam ifadeye çağıeır yada talimat yazar segbis ile filan ifade verirsiniz.
  • 04-01-2022, 11:26:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Zeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılan sıfatını aldıysanız dava sonucunu size tebliğ ederler. Eğer önceki ifadelerinizde şikayetçi değilim dediyseniz ifadeye çağrılmazsınız ama şikayetçiyim diye zabıtlara geçmiş ise bam ifadeye çağıeır yada talimat yazar segbis ile filan ifade verirsiniz.
    Şikayetçiyiz dedik hocam biz.
    Önceki mahkemelerde de "giderlerimiz karşılanmadığı için şikayetimiz devam ediyor" dedik.
  • 04-01-2022, 11:31:11
    #8
    WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce bu adam çıkar mı hocam? Temyize verdi zaten devletin ona sağladığı AVUKAT.
    Mahkeme sürerken hakim; tutuksuz yargılama vermişti ancak diğer cezalarından dolayı çıkamamıştı içerden.
    Önceki cezaları olduğundan dolayı çıkabilir mi ki
    Çıkar mı çıkmaz mı bilemem. Ancak temyiz çok uzun sürdüğü için o yola gidiyorlar. Bu esnada diğer hükümlerinden dışarı çıkarsa temyiz sonuna kadar dışarda kalmaya devam edecektir.

    2016 yılında kaybettiğim ehliyetimi kullanan adama dava açtık. 2 yıl 6 ay ceza aldı o sırada da hükümlüydü benzer cezalardan. Temyize gitti. Bu esnada aftan yararlanarak dışarı çıktı. Ancak benim dava ile ilgili henüz Yargıtay cezayı onamadığı için elini kolunu sallayarak gezmeye devam ediyor. Nerden biliyorsun diye soracak olursan sosyal medyadan takip ediyorum.
  • 04-01-2022, 11:33:46
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkar mı çıkmaz mı bilemem. Ancak temyiz çok uzun sürdüğü için o yola gidiyorlar. Bu esnada diğer hükümlerinden dışarı çıkarsa temyiz sonuna kadar dışarda kalmaya devam edecektir.

    2016 yılında kaybettiğim ehliyetimi kullanan adama dava açtık. 2 yıl 6 ay ceza aldı o sırada da hükümlüydü benzer cezalardan. Temyize gitti. Bu esnada aftan yararlanarak dışarı çıktı. Ancak benim dava ile ilgili henüz Yargıtay cezayı onamadığı için elini kolunu sallayarak gezmeye devam ediyor. Nerden biliyorsun diye soracak olursan sosyal medyadan takip ediyorum.
    Çıkarsa bende mahalleden takip ettireceğim hocam
    Güzel yorumunuz ve bilgilendirme için teşekkürler r10+