ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıkar mı çıkmaz mı bilemem. Ancak temyiz çok uzun sürdüğü için o yola gidiyorlar. Bu esnada diğer hükümlerinden dışarı çıkarsa temyiz sonuna kadar dışarda kalmaya devam edecektir.

2016 yılında kaybettiğim ehliyetimi kullanan adama dava açtık. 2 yıl 6 ay ceza aldı o sırada da hükümlüydü benzer cezalardan. Temyize gitti. Bu esnada aftan yararlanarak dışarı çıktı. Ancak benim dava ile ilgili henüz Yargıtay cezayı onamadığı için elini kolunu sallayarak gezmeye devam ediyor. Nerden biliyorsun diye soracak olursan sosyal medyadan takip ediyorum.
Çıkarsa bende mahalleden takip ettireceğim hocam
Güzel yorumunuz ve bilgilendirme için teşekkürler r10+