Katılan sıfatını aldıysanız dava sonucunu size tebliğ ederler. Eğer önceki ifadelerinizde şikayetçi değilim dediyseniz ifadeye çağrılmazsınız ama şikayetçiyim diye zabıtlara geçmiş ise bam ifadeye çağıeır yada talimat yazar segbis ile filan ifade verirsiniz.