Sizce bu adam çıkar mı hocam? Temyize verdi zaten devletin ona sağladığı AVUKAT.
Mahkeme sürerken hakim; tutuksuz yargılama vermişti ancak diğer cezalarından dolayı çıkamamıştı içerden.
Önceki cezaları olduğundan dolayı çıkabilir mi ki
Çıkar mı çıkmaz mı bilemem. Ancak temyiz çok uzun sürdüğü için o yola gidiyorlar. Bu esnada diğer hükümlerinden dışarı çıkarsa temyiz sonuna kadar dışarda kalmaya devam edecektir.
2016 yılında kaybettiğim ehliyetimi kullanan adama dava açtık. 2 yıl 6 ay ceza aldı o sırada da hükümlüydü benzer cezalardan. Temyize gitti. Bu esnada aftan yararlanarak dışarı çıktı. Ancak benim dava ile ilgili henüz Yargıtay cezayı onamadığı için elini kolunu sallayarak gezmeye devam ediyor. Nerden biliyorsun diye soracak olursan sosyal medyadan takip ediyorum.