• 04-01-2022, 04:29:02
    #1
    Uzun zamandır bir düşüncem var. Oturduğum daire çok büyük ve lüks bir daire. 'Bana gerek yok' diye düşünüyorum. Bir kaza bela çıkmaz ise satışta biriyle anlaştık. Perşembe günü tapuda noktalayacağız. Miras ile almıştım bu daireyi. Şimdi kendime daha mütevazi bir daire alıyorum bana ekstra kalan para ise 700 Bin TL civarı olacak. Daireyi aldıktan sonra 700K kalacak. Bu parayı siz olsanız nasıl değerlendirirdiniz?
    • Shou
    Shou bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-01-2022, 04:30:26
    #2
    R10'da bulunan benim gibi öğrenci kardeşlerime burs bağlardım :P
  • 04-01-2022, 04:32:41
    #3
    Bu kurdan dolar alırdım ve güzel projeli kripto paralara sepet yapar dağıtırdım. Seçim geldiğinde ise TL değerleneceği için dolarda ki paramı TL ye çevirirdim. İnan bana 1 sene içerisinde 3 e katlarsın paranı bana da 50 k atarsan borçlarımı kapatayım. Tşk.
  • 04-01-2022, 04:35:52
    #4
    Merhaba; ne iş yaptığını bilmiyorum. Bu devirde elinde kalan para güzel para. 0 almak istesen aşiret kasa passat bile alınmaz. İşyeri açmak istesen (gıda) dövizle çalışıyorlar yaklaşık 400.000₺ (55mt2 için) para yer. Döviz sürekli oynak. İlla bişey alayım dersen altın alman mantıklı olur (yatırım tavsiyesi değildir). Ancak ileriye dönük yatırımlık almak istersen eğer 1+0 / 1+1 / 2+1 daire alıp (home office tarzı) bunların kira getirileri olabilir. Ya da bana melek yatırımcı olarak iş yerimin 2. şubesini açabilirsin (buda goygoy olsun diye)
  • 04-01-2022, 04:40:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bana verin 200k sını 1 sene sonra 400k alin
  • 04-01-2022, 04:47:33
    #6
    Growth Manager
    belli ki pasif gelir istiyorsunuz, o para bana kalsa benim yapacağım iş 700k'nın 350'si yatırım, kalanını ise pasif gelir sağlayacak olan 4 işe yatırırdım 4'e bölüp.

    aklımda bazı fikirler var, ben de bir şeyler planlıyorum.
  • 04-01-2022, 04:47:51
    #7
    Versace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana verin 200k sını 1 sene sonra 400k alin
    İşte bu, böyle bir teklif bekliyordum.
    • ReaptioS
    • Peder
    • BReeD
    ReaptioS, Peder, BReeD ve 20 kişi bunu beğendi.
    23 kişi bunu beğendi.
  • 04-01-2022, 04:51:06
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sermayenin gözünden çıkarabileceğin kısmı ile borsalara yatırım yapılabilir diye düşünüyorum (altın,döviz,blockchain farketmeksizin). gözünden çıkarabileceğin kadarı olmasının sebebi çok volatil olması ve baktığında aa zarar etmişim aa kar etmişim hemen satayım dememen için. 2x 3x hatta 10x hedefine ulaştığında satıp güzel kazançlar elde edilebilir. tabi ev daire araba vs. yatırımlarıda iyi ancak daha uzun süreler bekletebiliyorlar
  • 04-01-2022, 04:51:19
    #9
    Geçen sene olsa ev al derdim. Çünkü 330k dan aldığımız ev şuan 1 milyonun üstünde

    Türkiye şartlarında araba, ev vs. alman daha mantıklı.

    Şimdi haziran gibi tahminim seçim olacak. Merkez bankası elinde ne var ne yok satacaktır. Kurları düşük tutmaya çalışacaklar gibi görünüyor en azından seçime kadar. Seçim sonrası da meçhul..