sermayenin gözünden çıkarabileceğin kısmı ile borsalara yatırım yapılabilir diye düşünüyorum (altın,döviz,blockchain farketmeksizin). gözünden çıkarabileceğin kadarı olmasının sebebi çok volatil olması ve baktığında aa zarar etmişim aa kar etmişim hemen satayım dememen için. 2x 3x hatta 10x hedefine ulaştığında satıp güzel kazançlar elde edilebilir. tabi ev daire araba vs. yatırımlarıda iyi ancak daha uzun süreler bekletebiliyorlar