Uzun zamandır bir düşüncem var. Oturduğum daire çok büyük ve lüks bir daire. 'Bana gerek yok' diye düşünüyorum. Bir kaza bela çıkmaz ise satışta biriyle anlaştık. Perşembe günü tapuda noktalayacağız. Miras ile almıştım bu daireyi. Şimdi kendime daha mütevazi bir daire alıyorum bana ekstra kalan para ise 700 Bin TL civarı olacak. Daireyi aldıktan sonra 700K kalacak. Bu parayı siz olsanız nasıl değerlendirirdiniz?