Geçen sene olsa ev al derdim. Çünkü 330k dan aldığımız ev şuan 1 milyonun üstünde
Türkiye şartlarında araba, ev vs. alman daha mantıklı.
Şimdi haziran gibi tahminim seçim olacak. Merkez bankası elinde ne var ne yok satacaktır. Kurları düşük tutmaya çalışacaklar gibi görünüyor en azından seçime kadar. Seçim sonrası da meçhul..