• 03-01-2022, 09:27:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Arkadaşlar sitemizi seo, görsellik konusunda inceleyip bize bilgi verir misiniz ? Neleri yaparsak daha iyi olur ?
    site
  • 03-01-2022, 09:32:05
    #2
    Çok beğendim gerçekten, çok güzel olmuş. Ama sadece ürün görseller çok fazla yer kaplıyor gibi geliyor. Telefondan bahmadım ama laptoptan baktığım kadarıyla ancak tek sütun görebiliyorum tek ekranda. Onun dışında gayet hoş.
  • 03-01-2022, 09:33:27
    #3
    hocam site sanki ideasoft değilmiş gibi bir tasarıma sahip benim gözüme hoş gelmedi belki ben alışmışım böyle daha kompakt resimli temalara
    mesela arkadaşım için seçtiğim tema ve yönetimini ben yapıyorum

    https://www.miknatisavm.com/
  • 03-01-2022, 09:41:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    esartpv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam site sanki ideasoft değilmiş gibi bir tasarıma sahip benim gözüme hoş gelmedi belki ben alışmışım böyle daha kompakt resimli temalara
    mesela arkadaşım için seçtiğim tema ve yönetimini ben yapıyorum

    https://www.miknatisavm.com/
    Hocam biz de sizin sitenizi çok sade bulduk. İnsanlar farklı şeyler bekliyor. Mesajınız için teşekkürler. Seo açısından baktınız mı acaba ?
  • 03-01-2022, 09:43:36
    #5
    Merhabalar,

    Eğer kızmazsanız gördüklerimi yazıcam. Lütfen yanlış anlamayınız. Söylediklerimin dışında güzel. Hayırlı satışlar bol kazançlar dilerim.
    1. İmage carusel çok hızlı geldi.
    2. Fiyatlar kutularda ortalı değil.
    3. Slider ise 1920 ama resimler 1314 tam oturmamış.
    4. Markalar image carusel verilmiş ama dönmüyor.
    5. Markaların altında bulunan ödeme yöntemleri gif olarak verilmiş sorun gif olması değil aslında ödeme yöntemlerinin tek tek verilip daha estetik bir görüntü oluşturulmaması.
    6. Bunun yanında footer sağ'dan sol'dan az margin veya padding verilmiş.
  • 03-01-2022, 09:44:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok beğendim gerçekten, çok güzel olmuş. Ama sadece ürün görseller çok fazla yer kaplıyor gibi geliyor. Telefondan bahmadım ama laptoptan baktığım kadarıyla ancak tek sütun görebiliyorum tek ekranda. Onun dışında gayet hoş.
    Çok teşekkür ederiz. Tek sütun görebiliyorum derken ne demek istediniz anlayamadım hocam. Anasayfada sidebar vs yok.
  • 03-01-2022, 09:46:41
    #7
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biz de sizin sitenizi çok sade bulduk. İnsanlar farklı şeyler bekliyor. Mesajınız için teşekkürler. Seo açısından baktınız mı acaba ?
    kategori makaleleri ve rich snippet ve şemalar başta olmak üzere öncelikle bir içseo hizmeti almalısınız. biz @Webino; dan hizmet almıştık tavsiye ederim. sonraki adım ise ürün açıklamalarına kesinlikle kopya içerik eklemeyin

    Böyle Bir İç SEO Çalışması Görmediniz ! İleri Düzey On Page SEO Hizmeti ! Uçuşa Geçeceksiniz🚀 - R10.net
  • 03-01-2022, 09:48:32
    #8
    Genel olarak klasik bir tasarıma sahip olsa da hızlı açılan sayfalara sahip. Bu tabi ürün görselleri ile de orantılı bir değerlendirmedir. Görsellerin boyutlandırılması gerekir fakat ürün ve görsel sayısı az ise buna gerek yok. Açılış hızı ve ürün geçişleri (laptop) iyi durumda.

    Ancak seo açısından ürün adları link ile birbirini tamamlasa da, ürün açıklamaları olmadığı için arama sonuçlarında snippetlerde bir bilgi görünmeyecektir.
  • 03-01-2022, 10:04:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Miniyazilimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Eğer kızmazsanız gördüklerimi yazıcam. Lütfen yanlış anlamayınız. Söylediklerimin dışında güzel. Hayırlı satışlar bol kazançlar dilerim.
    1. İmage carusel çok hızlı geldi.
    2. Fiyatlar kutularda ortalı değil.
    3. Slider ise 1920 ama resimler 1314 tam oturmamış.
    4. Markalar image carusel verilmiş ama dönmüyor.
    5. Markaların altında bulunan ödeme yöntemleri gif olarak verilmiş sorun gif olması değil aslında ödeme yöntemlerinin tek tek verilip daha estetik bir görüntü oluşturulmaması.
    6. Bunun yanında footer sağ'dan sol'dan az margin veya padding verilmiş.
    1920x1080 yaptığımızda çok büyük oluyor anasayfa açılış hızı artsın diye resmin boyutunu küçültüyoruz o yüzden kalitesiz duruyor.
    Fiyatlar konusunda haklısınız ama sistem kaynaklı bir sorun var galiba. Ürün fiyatı indirimsizse indirimli divi silmesi lazım ki orası ortalansın. İdeasofta ilettim.
    Marka sliderı dönüyor.
    Slider çok olduğundan hızlandırdım hızlı dönsün görünsün diye
    Ödeme yöntemlerini gün içerisinde tek tek yapacağım. orada da haklısınız.
    Cevabınız için çok teşekkür ederim hocam.