Merhabalar,

Eğer kızmazsanız gördüklerimi yazıcam. Lütfen yanlış anlamayınız. Söylediklerimin dışında güzel. Hayırlı satışlar bol kazançlar dilerim.
  1. İmage carusel çok hızlı geldi.
  2. Fiyatlar kutularda ortalı değil.
  3. Slider ise 1920 ama resimler 1314 tam oturmamış.
  4. Markalar image carusel verilmiş ama dönmüyor.
  5. Markaların altında bulunan ödeme yöntemleri gif olarak verilmiş sorun gif olması değil aslında ödeme yöntemlerinin tek tek verilip daha estetik bir görüntü oluşturulmaması.
  6. Bunun yanında footer sağ'dan sol'dan az margin veya padding verilmiş.