Miniyazilimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Eğer kızmazsanız gördüklerimi yazıcam. Lütfen yanlış anlamayınız. Söylediklerimin dışında güzel. Hayırlı satışlar bol kazançlar dilerim.
  1. İmage carusel çok hızlı geldi.
  2. Fiyatlar kutularda ortalı değil.
  3. Slider ise 1920 ama resimler 1314 tam oturmamış.
  4. Markalar image carusel verilmiş ama dönmüyor.
  5. Markaların altında bulunan ödeme yöntemleri gif olarak verilmiş sorun gif olması değil aslında ödeme yöntemlerinin tek tek verilip daha estetik bir görüntü oluşturulmaması.
  6. Bunun yanında footer sağ'dan sol'dan az margin veya padding verilmiş.
1920x1080 yaptığımızda çok büyük oluyor anasayfa açılış hızı artsın diye resmin boyutunu küçültüyoruz o yüzden kalitesiz duruyor.
Fiyatlar konusunda haklısınız ama sistem kaynaklı bir sorun var galiba. Ürün fiyatı indirimsizse indirimli divi silmesi lazım ki orası ortalansın. İdeasofta ilettim.
Marka sliderı dönüyor.
Slider çok olduğundan hızlandırdım hızlı dönsün görünsün diye
Ödeme yöntemlerini gün içerisinde tek tek yapacağım. orada da haklısınız.
Cevabınız için çok teşekkür ederim hocam.