mrtcetindag adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En iyi web tarayıcı hangisi?
43
●1.107
- 01-01-2022, 10:27:28Yaklaşık 15 yıldır firefox kullanıyorum.Bir kaç yılda bir canım sıkılıyor 5-10 sekme açınca kasmasından diğer tarayıcıları deniyorum sonra geri dönüyorum (16gb ram takınca sorun kalmadı).Neyi nerede olduğunu bilmek güzel.Firefox olmasa brave kullanırdım sanırım.Şuan bilindik tarayıcıların hepsi yüklü.Farklı hesaplar farklı tarayıcılarda olunca daha pratik oluyor.
- 01-01-2022, 11:07:13sizinkide ayrı bir zevk ruh halinize göre tarayıcı değiştirmekSySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2022, 13:44:36Opera, Edge, Firefox, Chrome, Brave hepsi yüklü ama alışkanlık Chrome'dan başkasını kullanmıyorum
Vpn lazım olduğunda Opera kullanıyordum, şimdi Brave kullanıyorum, Tor ağı ile gizli sekmede Vpn açıp kullanabiliyorsun, hem de hızlı. Açıkçası hiç bir tarayıcının ram tüketimine bakmıyorum, hız ve pratikliğini göz önünde bulunduruyorum.