Yaklaşık 15 yıldır firefox kullanıyorum.Bir kaç yılda bir canım sıkılıyor 5-10 sekme açınca kasmasından diğer tarayıcıları deniyorum sonra geri dönüyorum (16gb ram takınca sorun kalmadı).Neyi nerede olduğunu bilmek güzel.Firefox olmasa brave kullanırdım sanırım.Şuan bilindik tarayıcıların hepsi yüklü.Farklı hesaplar farklı tarayıcılarda olunca daha pratik oluyor.
sizinkide ayrı bir zevk ruh halinize göre tarayıcı değiştirmek