Opera, Edge, Firefox, Chrome, Brave hepsi yüklü ama alışkanlık Chrome'dan başkasını kullanmıyorum

Vpn lazım olduğunda Opera kullanıyordum, şimdi Brave kullanıyorum, Tor ağı ile gizli sekmede Vpn açıp kullanabiliyorsun, hem de hızlı. Açıkçası hiç bir tarayıcının ram tüketimine bakmıyorum, hız ve pratikliğini göz önünde bulunduruyorum.