• 31-12-2021, 15:50:22
    #10
    https://youtu.be/KMM-27sMnxE


    Subebul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem ürün alıyosun sonra vergide veriyoz
  • 31-12-2021, 15:52:42
    #11
    Kişisel Rütbe
    alperengnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan sonra tercih etmem zaten hocam. Her şeyiyle ben uğraşacaksam ne yapayım böyle kargoyu
    İlkin günahı olmaz bu sayede öğreniyoruz ya neyin ne olduğunu
  • 31-12-2021, 15:53:42
    #12
    alperengnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam
    bir şeyi yanlış söylemiş olabilim , avrupa birliği ile gümrük anlaşması vardı , belki vergisiz alırsın , ürünü alınca yazarsınız

    Ben genelde çinden alışveriş yaptığım için deneyimlerimi yazdım.
  • 31-12-2021, 16:02:28
    #13
    yalnizyargic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir şeyi yanlış söylemiş olabilim , avrupa birliği ile gümrük anlaşması vardı , belki vergisiz alırsın , ürünü alınca yazarsınız

    Ben genelde çinden alışveriş yaptığım için deneyimlerimi yazdım.
    Teşekkür ederim hocam alabilirsek yazacağım Şuan istanbulda gözüküyor yaklaşık 1 ay sonra teslim edilecek diyor bir saçmalık mı var acaba ben ilk defa yurt dışından kargo alıyorum pek bilgim yok . Bu kadar beklemesi normal mi
  • 31-12-2021, 16:06:50
    #14
    Şuan sayfayı yenilediğimde Gönderiler, gümrük onayı aldı yazıyor
  • 01-01-2022, 15:32:36
    #15
    UPS ve DHL bu konularda iyi çalıştığını Nike ve Amazon siparişlerimden biliyorum.
  • 01-01-2022, 15:35:39
    #16
    Durden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    UPS ve DHL bu konularda iyi çalıştığını Nike ve Amazon siparişlerimden biliyorum.
    Dün müşteri hizmetlerini aradım mail verdiler maile sıkıntımı yazdım, hala cevap bekliyorum. Bir daha TNT'yi tercih etmem.