3 hafta önce İtalya'dan bir arkadaşım adıma kargo yollamak istedi. Kargonun içeriği olarak içinde sadece çikolata var. TNT firmasıyla gönderildi.
Bugün itibariyle kargo İstanbul'a ulaştı. Gümrük ile ilgili benim bir şey yapmam gerekiyor mu? Hiç bir bilgim yok.
Bu konuda bilgisi olan var mı?
Teşekkür ederim.

