size evrak gönderecekler , gümrükten almak için ürünü , siz gelen evrağı imzalıp göndereceksiniz
Sonra size şu hesaba şu kadar ücret gönderin diyecekler
Gelen ürünün %20 si gibi , gümrüksüz bir şey gelmiyor diye biliyorum
ödemeyi yapınca yılbaşından sonra kargonu mng ile veya kendileri getirirler