size evrak gönderecekler , gümrükten almak için ürünü , siz gelen evrağı imzalıp göndereceksiniz

Sonra size şu hesaba şu kadar ücret gönderin diyecekler

Gelen ürünün %20 si gibi , gümrüksüz bir şey gelmiyor diye biliyorum

ödemeyi yapınca yılbaşından sonra kargonu mng ile veya kendileri getirirler

alperengnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce kendilerini ben aradım, gümrük müşaviri tutun vs vs bir şeyler sayıkladı operatör. Vergi ödenmesi gerekiyor vs demedi hocam