size evrak gönderecekler , gümrükten almak için ürünü , siz gelen evrağı imzalıp göndereceksiniz
Sonra size şu hesaba şu kadar ücret gönderin diyecekler
Gelen ürünün %20 si gibi , gümrüksüz bir şey gelmiyor diye biliyorum
ödemeyi yapınca yılbaşından sonra kargonu mng ile veya kendileri getirirler
Az önce kendilerini ben aradım, gümrük müşaviri tutun vs vs bir şeyler sayıkladı operatör. Vergi ödenmesi gerekiyor vs demedi hocam