yalnizyargic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir şeyi yanlış söylemiş olabilim , avrupa birliği ile gümrük anlaşması vardı , belki vergisiz alırsın , ürünü alınca yazarsınız

Ben genelde çinden alışveriş yaptığım için deneyimlerimi yazdım.
Teşekkür ederim hocam alabilirsek yazacağım Şuan istanbulda gözüküyor yaklaşık 1 ay sonra teslim edilecek diyor bir saçmalık mı var acaba ben ilk defa yurt dışından kargo alıyorum pek bilgim yok . Bu kadar beklemesi normal mi